Kategori : Minecraft 1.6.2 İndir[68 Mb]
Minecraft 1.6 sürümü çıktığından beri ara sıra araştırıyorum. 2-3 haftadır ücretsiz olanını bulamadım.(Bir kaç tane gereksiz, reklam için yapılanlar hariç) Ama sabah tekrar ararken karşıma bu dosya çıktı. İndirip kurdum ve mutlu sona ulaştım. Minecraft 1.6.2, sorunsuz olarak çalıştı. En çok bahsedilen özellik, atlara baktım. Gerçekten eğlenceli. Atlara zırh takabiliyoruz, üzerindeyken zıplatabiliyoruz, onları kırbaç ile bağlayabiliyoruz. Daha sonra yaratıcı modda olduğum için envanter bölümünden ara kısmına eğer yazdım. Çıkmadı ancak fark ettim ki Türkçe karakter sorunu çözülmüş. Tüm Türkçe karakterler sorunsuz çalışıyor. Artık genelde Facebook'tan alışık olduğumuz gibi normal yazdığımızda anlamsız kelimeler çıkmayacak. Dosya setup olarak geliyor. Minecraft 1.5.2'yi paylaştığımda en çok sorulan sorulardan biri kurulum nasıl yapılıyor sorusuydu. Bu sefer resimli olarak kurulum aşamalarını anlattım. Kurulum bitince çoklu oyun modunda programı yapan mı diyeyim, oyunu ücretsiz yapan mı diyeyim karar veremedim ama o kişinin serverı var. 150 kişilik yanlış hatırlamıyorsam. Girmeyi denedim ancak full doluydu. Daha fazla lakırdı etmeden yeniliklere geçmek isterdim ama 1.6.2 ile yenilik gelmemiş. 1.6.1'den bir kaç hata düzeltilmiş.
Not:Kurulumun nasıl yapıldığını öğrenmek için 1.6.2 ile Düzeltilen Hatalar'ın altındaki başlığa tıklayın.

1.6.2 ile Düzeltilen Hataları

  • Hatalı olan koşma efektinde düzenlenme,
  • Atların duvara sıkıştığında hasar alması,
  • Hayvanların çitlerden kaçması,
  • Özel fontların kötü görünmesi,
  • Chat ile ilgili sorunlar,
  • Samanların tekrar buğdaya dönüştürülmemesi,
  • Çitlere takılan tabelalardaki yazıların gözükmemesi,
  • Bazı atlara binildiğinde kayma

Oyun Kurulumu Nasıl Yapılır

Kurulum için başlığa tıklayın. Açtıktan sonra kapatmak için kurulumun hemen altındaki başlığa tıklayın.

İndir


Dosya şifresi:(Lütfen el ile giriniz.)ozgurgorgulu.blogspot.com
minecraft, minecraft 1.6, minecraft 1.6.2, minecraft 1.6 indir, minecraft 1.6 download, minecraft 1.6 bin file, minecraft 1.6 server, minecraft 1.6.2 indir, minecraft 1.6.2 download,, minecraft 1.6.2 bin file, minecraft 1.6.2 server, minecraft 1.6.2 nasıl kurulur, minecraft 1.6.2 nasıl yüklenir