Kategori :


Gece gece uykulu gözlerle yazıyorum yazıyı. Zaten fazla uzatmayacağım direk konuya dalacağım. Bloggerda yazı içinde kod bölümü oluşturmayı çok araştırdım. Yok html düzenleden ayarlamalar yapılacakmış yok efendim çok uzun ve karışıkmış hede hödö. Eminim siz de o tür yazıları onlarca defa okumuşsunuzdur. Sonunda allem ettim kallem ettim ve çok pratik bir çözüme vardım.

- İlk önce bu adrese giriyoruz.
- Paste your text here. yazan yere kod içine almak istediğimiz şeyleri yazıyoruz / kopyalıyoruz ve sonra format text butonuna basıyoruz.
- Hemen aşağıdaki kutuda bize yazıları kod içine almış bir şekilde sunuyor.
- Bize ise geriye kalan tek şey kodu oradan alıp yazıya koymak.

http://www.blogkaan.com

Size altta verdiği kodu yazınıza koyduğunuz zaman yukarıda oluşturduğum örnek gibi kutu içine alınmış oluyor. Umarım işinize yarar. İyi bloglamalar dilerim.