Kategori :


Blogumu ilk açtığım zamanlarda tabiki hiçbir yerde reklam, tanıtım vb. durumlar yoktu. Gelen ziyaretçiler forumlardaki imzanlarımdan, msn iletisinden vb geliyordu ya da ben öyle biliyordum. Taki bloga bir sayaç ekleyene kadar. Referanstan ziyaretçilerin nereden geldiklerine bakıyordum ve ikinci sayfadan sonra blogger navbardan büyük bir ziyaretçi akışı olduğunu gördüm.

Bu durum dört ile altı gün kadar belli aralıklarla böyle sürdü. Günde neredeyse 200 kadar ziyaretçi geliyordu. Fakat bir hafta sonra navbardan gelen hitler kesildi ve hitler yine normal yollardan gelmeye başladı. Demem o ki blogger acaba yeni açılan bloglara kıyak mı geçiyor? Son 2 gündür navbardan hit alamıyorum. Ya da tamamen bir tesadüftü, bilemiyorum.

Navbar: Klasik blogger şablonlarında bloglar arası geçiş sağlayan toolbar benzeri, tıklandığında sizi sonraki bir bloga götüren araç.