Kategori :


Biraz nostalji yapalım dedim. Çoğu bilgisayar kullanıcısının vazgeçilmezindendir bu program. Fakat artık çok eskidi. Ne yazıkki se personal artık kullanılmıyor. Zaten yapımcısı lavasoft da güncelleme desteğini kesmiş durumda. Artık kendi haline kalmış bir program olarak maziye gömülmeye hazırlanıyor. Ama ben ne olursa olsun bu programı kullanıyorum çünkü hem kullanımı hızlı hem de pratik. Bilgisayara format attığımda dosyaları yedeklemiştim ve şimdi gün yüzüne çıkarıyorum. Bu yazımda Ad-aware se personal + Türkçe yama + defs file (son çıkan uptade dosyasını) indirebilirsiniz.

- İlk önce ad-aware se personal'ı buradan indirin. Sonra Türkçe yamayı buradan indirin.
- Yama kurulumu : İlk önce yamayı çıkartın sonra Ad-Aware Se programını nereye kurduysanız onun içerisindeki lang klasörüne yapıştırın. Sonra programı çalıştırıp sağ üstteki çark simgesine tıklayın ve sonra ''interface'' seçeneğine tıklayın.
- Language file seçeneğine tıklayarak dili turkish yapın ve proceed deyin. İşlem bu kadar.
- Daha sonra defs file (uptade dosyasını) buradan indirin.
- Defs file kurulumu: Dosyayı rardan çıkartın. Ad-aware se personal kısayol simgesine sağ tıklayın ve hedef bul diyin. Oradaki defs klasörü ile benim defs dosyasını değiştirin ve onaylayın. Böylece lavasoftun en son yayınladığı uptade dosyasını kullanıyor olacaksınız.

İndirilen dosyaların rar şifreleri: www.sonkelime.com