Kategori :


Geçenlerde yüklemiştim. Bir de Türkçe yamasını kurdum. Çok pratik ve kolay anlaşılabilir bir panele sahip.

Türkçe oynamak isterseniz yapmanız gerek çok basit. Ben kendim denedim gayet güzel çalışıyor. İlk önce Türkçe yamayı buradan indirin.

Rar şifresi: www.blogkaan.com

Yama hakkında biraz bilgi vereyim.

- Oyuna yeni eklenen bölümler Türkçe. (Personel tavsiyeleri, taktikler vb.)
- Maç spikeri tamamen Türkçe. Hatasız olarak)
- Oyunun genel bölümleri tamamen Türkçe.
- Basın toplantıları yeniden elden geçirildi ve tamamen Türkçe.
- Ve akla gelmeyen bir çok bölüm Türkçe.

Hazırlayanlar: Adem Özkur, Burak Potuk, Ömer Çağatay Taşdeviren, Eser İgrek, Can Ertürkan, Özgür Çetin. Özel Teşekkür: Aydın Çuhadar.

Kurulum: TürkçeFM 2010 Türkçe yama kurulum programını çalıştırınız. Oyunun kurulu olduğu dizini gösteriniz ve kurulumu başlatınız. Kurulum tamamlandıktan sonra:

XP için:

C:\Document and Settings\Kullanıcı adı\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2010" klasörünü silin.

Vista için:

C:\Users\Kullanıcı adı\Application Data\Roaming\Sports Interactive\Football Manager 2010" klasörünü silin. Hepsi bu.