Kategori :
Pes 2010 güncel kadro indir, Pes 2010 güncelleme indir, Pes 2010 transferleri indir, Pes 2010 transfer yaması, Pes 2010 transfer dosyaları indir.



Daha demin oynarken yeter artık hep aynı adamlar, şimdi ki takımlar ile neredeyse alakası yok dedim kendi kendime. Neyse, sıkıldım bari attığım gollere bakayım dedim. Yanlışlıkla system settings'e girmişim. Neyse az grafikleri falan kurcalarım diye bakarken download diye bir seçenek gördüm. Tıkladım ve bekledim. Yaklaşık 10 dakika boyunca dosya indirdi. Update bölümüne girmişim. Neyi uptade yaptı acaba diye düşündüm daha sonra hemen Galatasaray'ın kadrosuna baktım ve yeni kadroyu gördüm. Sonra takımlara da baktım ve yeni kadrolar karşımda duruyordu. Jo, Giovanni Dos Santos vb. Fenerbahçe'de ise Lugano, Ali Bilgin vb.

Genelde online oyunlar oynadığım için böyle oyunları sadece vakit öldürmek için oynarım. Bu yüzden o bölümleri kurcalamaya hiç gereksinim duymmadım. Uzun sözün kısası: Bütün takımların son güncel kadrolarını system settings bölümüne girip download seçeneğinden indirebilirsiniz.