Kategori :
Pepsi Man Pc full indir, Pepsi Man Pc full download, Pepsi Man Pc bilgisayar için indir, Pepsi Man Pc download, Pepsi Man Pc indir, Pepsi Man indir, Pepsi Man download.



Bu oyun benim için gerçekten harika bir nostalji oldu. Playstation 1'in ilk çıktığı zamanlarda oynamıştım ve o zamanlar bölümleri geçmek bana çok geliyordu. Daha sonra cd kayboldu ve bu oyun benim için tarihe gömülmüştü... Ta ki bu güne kadar.

Eminim bu oyunu hatırlayanlar vardır. Şuan bayağı bir bölüm geçtim fakat oynaması hala zevkli geliyor.

Tuşları kısaca açıklayayım.

- X tuşu ile zıplıyorsunuz.
- A tuşu ile kayıyorsunuz.
- Geri duşu ve A ile yavaşlıyorsunuz.
- İleri tuşuna basılı tutup A tuşuna hızlıca iki kez bastığınızda hızlı koşuyorsunuz.

Psxfin uygulamasını çalıştırın. Daha sonra archivo seçeneğinin altındaki ilk seçeneği seçip klasördeki rom dosyasını seçin ve biraz bekleyin. Oyun açılacaktır.

Oyunu buradan indirebilirsiniz.