Kategori : Metin2 pvp oynayanlar veya server sahibi olanlar bu introyu illa görmüştür. Bu intro çok basit ama kullanışlı. Fakat çok yanlış ve hatalı kodlanmış. Örneğin üstte kayan yazı dıştan başlıyordu ve görünümü tamamen bozuyor. Buna bir son vermek adına resimleri alıp sıfırdan kodladım. Daha güzel bir şey oldu. Benimki diğerleri kadar çok kullanılmayacak, biliyorum. Çünkü eskisi çok fazla yerde paylaşıldı. Olsun. Hata alıyorum diyenleri benim siteme yönlendirebilirsiniz. Aşağıda önizleme resmi ve yenilikleri yazmaktadır. Önizleme resmine dilerseniz tıklayarak tam boyut görebilirsiniz.(Boyut az olsun diye biraz kırptım.) Çizim bana ait olmadığından copyright bölümüne herhangi bir şifreleme koymadım. Fakat kaldırmaz veya değiştirmezseniz sevinirim.

Önizleme

Metin2 Basit İntro

Yenilikler




  • meta etiketleri eklendi. Böylece siteniz Google'de daha üst sıralarda çıkabilecek.
  • Sorunsuz, üstüne gelince duran kayan yazı eklendi.
  • h1 kullanılarak ana sarı başlık eklendi.
  • Yine meta kullanılarak yönlendirme yapıldı.
  • Sorunsuz içerik sayesinde dilediğiniz kadar yazı, banner ekleyebilirsiniz.

  • İndir

    Bir Öneri

    developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like/ sitesi ile kendi Facebook sayfanıza ait buton oluşturabilirsiniz.
    metin2 intro, metin2 mymt2 intro-