Kategori : Blogger Son Yazı ve Yorumlar WidgetiTemayı değiştirdikten sonra sayfa hızına daha fazla önem vermeye başladım. Başta farklı eklentilerle sağ menüde son yazı ve yorumları görüntüleyebiliyordum ama eklentilerin içerdiği javascript kodları az da olsa blogun hızına olumsuz etki ediyordu. Bende uzun zamandır bildiğim bir yöntemi denedim ve ve hiç kod kullanmadan basit şekilde son yorumları ve yazıları ekledim.

Daha önce anlatımına denk geldiniz mi bilmiyorum ama benim baktığım blogların çoğunda bu olay eklentilerle yapılıyordu, bende buraya eklemek istedim.

Zaten Blogger'in yazı ve yorumlar için widget desteği varken fazladan kod kullanmaya gerek yok diyerek anlatıma geçiyorum.

Nasıl yapılır?

  • Blogger hesabınıza giriş yapın
  • Blogunuzu seçin "Yerleşim" kısmına gelin ve Gadget Ekle'yin
  • Açılan sayfanın hemen aşağısındaki "İçerik Takibi" widgetini tıklayın ve aşağıdaki resimde gösterildiği gibi linkleri uygun yere yapıştırın.

İçerik takbini yapılandır

Son yazıları çekmek için;

http://blogadi.blogspot.com/feeds/posts/default

Son yorumları çekmek için;

http://blogadi.blogspot.com/feeds/comments/default

kodlarını kullanabilirsiniz. Hepinize iyi çalışmalar...